ITSM & Technical Support

De beste dienstverleners zijn Topklasse Problem Solvers

Wat is de impact wanneer IT down is? Kepner- Tregoe’s ITSM producten en diensten zorgen voor meetbaar lagere kosten, verbeterde IT stabiliteit en een betere klantervaring. 

“We hebben een vermindering van 67% Priority 1 incidenten gerealiseerd. De resultaten waren zo indrukwekkend, dat de rest van de IT organisatie ook om de KT training gevraagd heeft.”
Joe Gallagher

“Ik hou van KT. Problem Solving wordt zo een fluitje van een cent. Ik ga nu actief op zoek naar problemen, zodat ik ze kan oplossen. Geweldig KT, geweldig!
Silas Molefe, ITSM Support Engineer, Dimension Data

ITSM

IT Service Management (ITSM) wordt benut om best-practices te borgen en consistente dienstverlening te garanderen. Succesvol Incident- en Problem Management vormen de kern van effectief IT Service Management.

We leveren met onze ITSM producten en diensten de best-in-class training en consultancy services en zorgen voor meetbaar lagere kosten, verbeterde IT stabiliteit en een betere klantervaring.

Bekijk hier onze IT Solutions Management brochure

Incident Management + Plugin voor ServiceNow

Neem de juiste beslissingen om uw customer support te verbeteren.

Problem Management

Verlaag kosten en verbeter IT stabiliteit.

Consultancy

Lever een klantervaring van wereldklasse.

Improving Incident Management Performance at Target

Lees verder!

One Problem Management Executive, Two Global Banks

Lees verder!

Simulation

Maak de overgang van theorie naar praktijk eenvoudiger met onze simulatie training. Het leren van nieuwe vaardigheden is soms een uitdaging, maar uiteindelijk is het in de praktijk toepassen van het geleerde is vaak het moeilijkst.

De beste manier om het meest te halen uit klassikale training is door praktijkoefening. In onze simulaties, kun je oefenen, direct feedback ontvangen en daardoor bekwamer en effectiever worden.

Deelnemers krijgen het vertrouwen dat ze problemen kunnen herkennen en oplossen, maar ook dat ze beslissingen kunnen nemen die leiden tot nog betere resultaten.

KT Troubleshooting en Simulatie

Empower je team om snel resultaat te boeken.

Vaardig door simulatie

Leer, fris op en verdiep vaardigheden

Tech Support

Leveranciers van technologische producten en diensten verschillen onderling in de wijze waarop ze klanten support bieden. Door een gestructureerde methodiek voor troubleshooting, problem solving en management te voeren, onderscheidt u zich van concurrenten en stelt u uw organisatie in staat een consistente klantervaring van hoog niveau te bieden.

Kepner-Tregoe's world-class trainingen en consultancy helpen uw organisatie om de customer support significant te verbeteren. 

Troubleshooting training

Geef klanten het vertrouwen dat hun problemen bij uw support team in goede handen zijn.

Coaching en Facilitatie

Ontwikkel uw team met de juiste vaardigheden.

Consultancy

Lever een klantervaring van wereldklasse.

Customer Satisfaction is at the Heart & Soul of Cisco

Lees verder!

Building and Maintaining Happy clients At IBM

Lees verder!

ServiceNow

Verhoog de ROI op uw investering in ServiceNow technologie, met de Kepner-Tregoe ServiceNow plugin. Bereik aantoonbare verbetering van de effectiviteit van IT door integratie van KT's Troubleshooting processen met IT Service Management.

Als u gebruik maakt van ServiceNow kunt u gebruik maken van de Kepner-Tregoe Troubleshooting processen binnen de ITSM en ServiceNow workflows en deze integreren met andere workflows binnen de ServiceNow omgeving. 

Incident Management + Plugin voor ServiceNow

Advanced Incident Management op het ServiceNow platform.

Problem Management + Plugin voor ServiceNow

Haal het maximale uit je ServiceNow platform met Advanced Problem Management.

The best service companies are better problem solvers

Lees verder!

Improve Incident, Problem and Change Management

Lees verder!