Service Support en IT Service management

Toenemende klanttevredenheid met lagere kosten

De uitdagingen in klantondersteuning en IT zijn groot: beperkte middelen, continue toenemende complexiteit en klanten die vragen om "sneller, beter en voordeliger".

Kepner-Tregoe maakt gebruik van 's werelds beste methodologie voor het reduceren van de kosten per incident, het inkorten van de tijd om oplossingen te vinden en het vergroten van klanttevredenheid. 

Onze medewerkers leveren bewezen oplossingen die klantinteracties en de bijbehorende documentatie een hogere kwaliteit en consistentie geven door sneller de werkelijke oorzaken van problemen te vinden, service effectiever te herstellen, risico's actief te beheersen en onder druk overtuigend te blijven communiceren.

 

Onze Oplossingen


Problem Management - KT Resolve

Geprezen als best practice voor serviceorganisaties, leidt KT Resolve tot een hogere kwaliteit en consistentie in het proces van troubleshooting. KT Resolve brengt u sneller bij de werkelijke oorzaken van problemen zodat die voor eens-en-altijd kunnen worden opgelost.

Incident Management - KT Restore

Uw reputatie is gebouwd op hoe efficiënt en effectief de technische en IT services kunnen worden hersteld. KT Restore werkt met u aan de optimalisatie van kwaliteit, consistentie en snelheid van interacties met klanten waarbij presteren onder hoge tijdsdruk cruciaal is.

 

Service Process Improvement

Proces verbetering dient te worden gestuurd door zowel strategische als operationele prioriteiten. De Kepner-Tregoe Service Process Improvement oplossing stelt zich tot doel de effectiviteit en efficiëntie van uw service processen te maximaliseren.

 

Proces Facilitatie

Als er grote druk is een niet-werkende service voor een klant te herstellen, dan is een duidelijk leiderschapsmodel nodig voor zowel de management escalatie als de technische escalatie. Hiermee kan een emotioneel geladen atmosfeer zodanig worden aangepakt dat er weer duidelijk wordt gecommuniceerd, gedocumenteerd en geprioriteerd, waardoor naar een oplossing wordt toegewerkt.

ITSM Problem en Incident Management Workshop

Onze “entry-level” workshop gebruikt het wereldberoemde Kepner-Tregoe proces voor ITIL® Problem and Incident Management. Deze door priSM® erkende training bereidt u voor op het KT Problem & Incident Management Examen.

 

Assessment van uw Service Organisatie

We hebben meer dan 50 jaar ervaring in het verbeteren van uw business performance. Daarvoor hebben we een diagnostische benadering waarmee wordt vastgesteld hoe uw Customer-Lifetime-Value effectief kan worden vergroot vanuit omzet en kosten oogpunt.

 

Service Strategie formuleren en implementeren

Onze bewezen vijf fasen aanpak helpt bij de assessment van uw strategische omgeving. Het laat u uw eigen toekomst definiëren en laat zien hoe u effectief in de markt kunt concurreren. Daarbij worden strategische prioriteiten gesteld met een bijbehorend plan voor implementatie.

 

 

 

Gerelateerde content

Oplossen van problemen verbeterd naar
100%
Tellabs

Verbeterde het "major problem closure ratio" van 55% naar 100, terwijl de backlog ook met 35% werd verminderd.

KT werd een unieke partner van ons....een zeer pragmatische ondersteuning voor de uitvoering van onze strategie.

Kristina Lengyel, VP Customer Care
Open Solutions