ITSM Problem en Incident Management Workshop

Zet de eerste stap in superieur Incident en Problem Management

Leer de basis concepten van de KT Clear Thinking processen: Situatie Beoordeling, Probleem Analyse, Besluitvormings Analyse en Potentieel Probleem analyse. Krijg zowel een beter begrip van het KT Performance System model - een service desk analyse proces - als ook de kennis die een basisvoorwaarde is voor het succesvol implementeren van onze processen in een IT Service Organisatie.

Deze door priSM® erkende workshop bereidt u voor op het KT Problem & Incident Management examen.

 

Onze oplossing

Practische, bewezen tools voor een complexe wereld

Medewerkers zullen een systematische aanpak leren voor het aanpakken van incidenten en problemen. De vaardigheden die hier worden geleerd, worden door IT Service Managers wereldwijd gebruikt voor het terugbrengen van Time-to-Close, het verhogen van de First-Time-Fix, voor het reduceren van het gebruik van spare-parts, het vergroten van klanttevredenheid en het maximaliseren van Customer Lifetime Value.

We creëren het vermogen

Ons doel is om het gewenste vermogen te creëren binnen uw organisatie, echter dit wordt niet bereikt door training alleen. Acceptatie is de voorwaarde voor resultaat. Dat is waarom we samenwerken om de ROI van de investering in de organisatie maximaal te krijgen:

  • Verduidelijken van ontwikkeldoelstellingen en de relatie met business resultaten
  • Het identificeren van aandachtsgebieden voor ontwikkeling en hoe de nieuwe vaardigheden toegepast dienen te worden in de organisatie
  • Hulp bij het vaststellen van kritische omgevingseigenschappen die de ontwikkeling steunen of afremmen
  • Ondersteuning voor en na de training en on-job coaching om te verzekeren dat de vertaling van vaardigheden naar de dagelijkse praktijk zo goed mogelijk plaatsvindt.

Interesse in het maximaliseren van uw Return On Investment?  Ontdek meer over ons Resultaat model

Ga naar onze workshop sectie waar u de geplande data en locaties vindt.