Problem Management

Wij helpen u superieure troubleshoot kwaliteit en consistentie te leveren

Geprezen als best practice voor serviceorganisaties, leidt KT Resolve oplossing tot een hogere kwaliteit en consistentie in het proces van troubleshooting, escalaties en documenteren. Een sneller gevonden werkelijke oorzaak van een probleem leidt tot permanente oplossingen, wat een positieve bijdrage levert aan efficiëntie, kwaliteit en kosten.

Behaalde resultaten
  • Reductie van de Mean-Time-To-Resolution met 50%
  • Toename van Klanttevredenheid naar meer dan 90%
  • Verbeterde first-time-fix-rate met 40%
  • Reductie van backlog met 60%
  • Snellere en meer gestroomlijnde escalaties
  • Nieuwe medewerkers sneller productief inzetbaar 
  • Dramatische verbetering in de ervaring die klanten krijgen uit verleende service (customer service experience)

 

KT Resolve

De troubleshooting oplossing van wereldklasse

KT Resolve is zowel een benadering voor proces verbetering als ook een stuk gereedschap voor consistente top kwaliteit in troubleshooting. We werken met u samen aan het implementeren van onze methode in uw organisatie, zodat het maximale resultaat wordt bereikt:

Analyseer: We voeren een assessment uit op uw Problem Management omgeving. Daarbij worden zowel de kracht als de gebreken en zwakke kanten zichtbaar, waarmee een basis wordt gelegd voor verbetering.

Ontwerp: Vervolgens wordt een maatwerk oplossing samengesteld die een directe impact heeft op uw belangrijkste metrics. ROI is hier leidend, waarmee een sterke business case ontstaat voor implementatie van de beoogde verbetering.

Realiseer: Een team dat is samengesteld uit KT en uw eigen organisatie rolt de oplossing in uw bedrijf uit waarmee een aanzienlijke operationele verbetering zichtbaar wordt. De rationele KT processen zijn daarbij de leidraad voor succes terwijl ondersteuning wordt gegeven aan het team bij het bereiken van de beoogde resultaten.

Documenteer: Wij zijn er niet alleen om de voortgang in de gaten te houden, maar ook voor het documenteren, analyseren en beoordelen van de resultaten.

Onderhoud: Als er geproefd is aan succes, laten we dat dan verder uitbouwen. Onze programma's identificeren de verdere mogelijkheden voor continue verbetering en verdere toename van prestaties.
 

Neem contact met ons op zodat we kunnen onderzoeken hoe deze oplossing past voor u, uw team of uw organisatie.