Workshop overzicht

Kepner-Tregoe's Problem Management-workshop biedt een beproefde, systematische aanpak om technische en IT-problemen op te lossen en snel de oorzaak te vinden. Onze best practice ITIL®-erkende methode voor probleemoplossing helpt negatieve bedrijfsimpact te minimaliseren en de IT-stabiliteit te vergroten door de tijd-tot-resolutie te verminderen door efficiënte gegevensverzameling en -analyse, objectieve resolutie en een succesvolle implementatie voor snel herstel.

Doelgroep: Ideaal voor servicedeskmedewerkers, probleembeheerders, kwaliteitsmanagers, analisten, technici, materiedeskundigen, auditors, technici en anderen die verantwoordelijk zijn voor het oplossen van kritieke incidenten en problemen.

 

Belangrijkste voordelen

De aanpak van KT Problem Management ...

• Stuurt een kwalitatief hoogwaardig en consistent troubleshooting proces.

• Laat u sneller de oorzaak van problemen achterhalen.

• Laat uw team helder en zelfverzekerd denken en communiceren onder druk.

• Elimineert ‘trial-and-error’ gedrag, verspilling en verlies van belangrijke gegevens.

• Creëert een naadloze informatiestroom en kennisuitwisseling.

• Zorgt ervoor dat iedereen dezelfde "probleemoplossende taal" spreekt.

 

Vaardigheden ontwikkeld

Je leert:

• Een gestructureerde, kritisch denkende aanpak om problemen te analyseren, de oorzaak te achterhalen en de beste oplossing te selecteren of een alternatief te kiezen om problemen proactief te vermijden.

• Om problemen systematisch te verduidelijken en te prioriteren.

• Om een ​​probleem duidelijk te beschrijven en de meest relevante gegevens te verzamelen.

• Een strategische aanpak van probleemoplossing op basis van probleemtype, b.v. opstart en terugkerende problemen.

• Hoe te kapitaliseren door het denken zichtbaar te maken.

• Beknopte en effectieve communicatie met belanghebbenden en middelenbeheer gedurende de hele probleem- of probleemlevenscyclus.

 

Rendement op investering

Kepner-Tregoe's oplossingen voor probleem- en incidentbeheer zijn wereldwijd gebruikt om organisaties te helpen de ROI te maximaliseren. Met behulp van onze systematische aanpak voor het beheer van problemen hebben KT-klanten spectaculaire verbeteringen bereikt, zoals:

• Verkorte gemiddelde tijd om op te lossen.

• Minder tijd om te sluiten. Terugbrengen van  Time -to-Close

• Verhoogde first-time-fix rate. Verhogen van de First-Time-Fix

• Verbeterde klanttevredenheid.

• Maximale levenslange klantwaarde. Customer Lifetime Value

• Grotere IT-stabiliteit en productie-uptime.

 

Workshop details

Duur: 2 dagen

Leermiddelen inbegrepen: Alle deelnemers aan de workshop ontvangen de Kepner-Tregoe Tablet-app en krijgen toegang krijgen tot online ondersteuningshulpmiddelen voor na de workshop (coaching video's, tips, trucs, werkbladen en meer) met een My KT-lidmaatschap.

Examen:
Het KT Problem en Incident Management examen

Voor dat aan dit examen wordt deelgenomen, dient de kandidaat de 4-daagse KT ITSM PIM workshop te hebben bijgewoond.

Het KT Problem en Incident Management examen wordt aangeboden onder webcam toezicht op een plaats en tijdstip dat in onderling overleg tussen kandidaat en toezichthouder wordt afgesproken. Voordat een kandidaat wordt toegelaten tot het examen, moet de deelnemer een door KT erkende Problem en Incident management workshop hebben bijgewoond.

Bekijk de richtlijnen voor het examen onder web toezicht   

 

Trainingsopties:
Beschikbaar als een open inschrijving of als Incompany training op uw locatie.

 

Workshop data en locaties

Bekijk alle workshops op onze corporate website (in English)
Datum Stad Land Prijs Taal Registreer
mrt. 25
-
mrt. 26
Den Dolder NL €1.350,00 nederlands
Registreer
okt. 28
-
okt. 29
Den Dolder NL €1.350,00 nederlands
Registreer