ITSM Problem & Incident Management

Zet de eerste stap in superieur Incident en Problem Management.

Leer de basis concepten van de KT Clear Thinking processen: Situatie Beoordeling, Probleem Analyse, Besluitvormings Analyse en Potentieel Probleem analyse. Krijg zowel een beter begrip van het KT Performance System model - een service desk analyse proces - als ook de kennis die een basisvoorwaarde is voor het succesvol implementeren van onze processen in een IT Service Organisatie.

Deze door priSM® erkende workshop bereidt u voor op het KT ITSM Incident en Problem Management examen (in het Engels).

Neem contact met ons op om te ontdekken hoe deze oplossing op u of uw organisatie kan passen.

 

KT voor Problem en Incident Management

Praktische, bewezen tools voor een complexe wereld

Medewerkers zullen een systematische aanpak leren voor het aanpakken van incidenten en problemen. De vaardigheden die hier worden geleerd, worden door IT Service Managers wereldwijd gebruikt voor het terugbrengen van Time-to-Close, het verhogen van de First-Time-Fix, voor het reduceren van het gebruik van spare-parts, het vergroten van klanttevredenheid en het maximaliseren van Customer Lifetime Value.

Wij bouwen aan vaardigheden

Ons doel is het opbouwen van vaardigheden bij de mensen die uw organisatie vormen. Dit gebeurt niet door uitsluitend training. Acceptatie is de gangmaker van resultaten. Dat is de reden dat we met u samenwerken voor het maximaliseren van de ROI op uw investering in mensen, door:

  • Verduidelijken van doelen in vaardigheids ontwikkeling en hoe deze zijn gekoppeld aan het succes van uw onderneming
  • Indentificeren van aandachtsgebieden voor ontwikkeling en hoe de nieuwe vaardigheden in uw organisatie kunnen worden toegepast
  • Ondersteuning bij het identificeren van de kritische factoren in het performance system die vaardigheidsontwikkeling van uw ondernememing helpen of in de weg staan
  • Ondersteuning en coaching voor en na de vaardigheidsontwikkeling waarmee de toepasbaarheid in de echte wereld wordt gemaximaliseerd van hetgeen in een workshop wordt geleerd

Heeft u interesse in het maximaliseren van uw Return On Investement?  Ontdek meer over ons Resultaat Model

Laat ons weten als u interesse heeft in toekomstige data die wellicht niet op de lijst staan.


Het KT Problem en Incident Management examen

Voor dat aan dit examen wordt deelgenomen, dient de kandidaat de 4-daagse KT ITSM PIM workshop te hebben bijgewoond

Het KT Problem en Incident Management examen wordt aangeboden onder webcam toezicht op een plaats en tijdstip dat in onderling overleg tussen kandidaat en toezichthouder wordt afgesproken.

Voordat een kandidaat wordt toegelaten tot het examen, moet de deelnemer een door KT erkende Problem en Incident management workshop hebben bijgewoond.

Bekijk de richtlijnen voor het examen onder web toezicht