Workshop overzicht

Neem de leiding over uw Incident Management met de Major Incident Management-workshop van Kepner-Tregoe. Gemaakt voor mensen die hun kennis en prestaties willen uitbreiden, deze workshop brengt hogere kwaliteit, meer consistentie en hogere snelheid naar het incidentbehandelingsproces door de onderliggende kwaliteit en consistentie van het oplossen van problemen te verbeteren. Onze ITIL®-erkende aanpak helpt u om de service effectiever te herstellen, terwijl u risico's beheert en vertrouwelijk communiceert onder druk.

Doelgroep: ideaal voor Incident en Major Incident Managers, servicedesk medewerkers, analisten, materiedeskundigen, kwaliteitsmanagers, probleemmanagers, auditors, technici, ingenieurs en anderen die verantwoordelijk zijn voor klantenservice en ondersteuning.

 

Belangrijkste voordelen

Succesvol faciliteren van het proces voor het oplossen van incidenten door het verzamelen van de meest relevante gegevens en het nemen van beslissingen terwijl risico’s onder druk worden beheerd.

Leer geavanceerde vaardigheden voor incidentbeheer om het ‘end-to-end’ proces van servicerestauratie te beheren.

Maakt gebruik van casestudy's en situaties uit de praktijk om dynamisch leren te bieden dat verder gaat dan de theorie en waarmee u snel kennis in uw organisatie kunt toepassen.

 

Vaardigheden ontwikkeld:

• Verbeter de consistentie en effectiviteit van uw aanpak van incidentbeheer.

• Reduceer  stress en de tijd die nodig is om te besteden aan de "analyse en diagnose" -fase voor grote uitval.

• Vergroot het aantal gevallen waarbij de eerste herstelactiviteit de laatste herstelactiviteit is.

• Gebruik een gemeenschappelijke "probleemoplossende taal" onafhankelijk van technologie.

• Verhoog de doorvoer van incidenten voor hetzelfde aantal personeelsleden.

• Lagere servicekosten en onnodig gebruik van reserveonderdelen.

 

Rendement op investering

• Verminderde gemiddelde tijd tot herstel

• Minder variatie

• Verhoogde first-time-resolutiesnelheid

• Beperkt aantal escalaties

• Verbeterde klanttevredenheid

• Grotere IT-stabiliteit en productie-uptime

 

Workshop details

Duur: 4 dagen Wij bieden een 2 daagse training aan.

Leermiddelen inbegrepen: Alle deelnemers aan de workshop ontvangen de Kepner-Tregoe Tablet-app  en krijgen toegang  tot online ondersteuningshulpmiddelen voor na de workshop (coaching video's, tips, trucs, werkbladen en meer) met een My KT-lidmaatschap.

Trainingsopties: Beschikbaar als een open inschrijving of als incompany training  op uw locatie.

 

Workshop data en locaties

Bekijk alle workshops op onze corporate website (in English)
Datum Stad Land Prijs Taal Registreer
mei. 20
-
mei. 21
Den Dolder NL €1.350,00 nederlands
Registreer
dec. 9
-
dec. 10
Den Dolder NL €1.350,00 nederlands
Registreer